5.4.2016

Nurme, Lavera, Born To Bio

Hi loves,

Sain jokunen aikaa sitten paketin NHS:ältä (luonnonkosmetiikkaa), ja tänään olisikin vuorossa näiden ihanien tuotteiden esittely! Olen ehtinyt jo muutaman viikon (krhm kuukauden) kokeilemaan näitä, joten mulla on jo hyvät mielipiteet ja ensivaikutelmat näistä! Paketin sisältö oli mulle yllätys, mutta tiesin etukäteen mitä merkkejä se sisältäisi (Lavera, Nurme, Born To Bio). Laitan postauksen loppuun vähän tietoa näistä merkeistä. Käydään kuitenkin tuotteet ensin läpi! :-)


Cleansing Juniper Berry Soap All natural Handmade
Hellästi kuoriva, miedon tuoksuinen katajanmarjasaippua. Sisältää kuitenkin isoja paloja (marjojen kuorta?) jotka saattavat raapaista jos tätä hinkuttaa ihoonsa sen kummemmin ajattelematta. Tykkään käyttää tätä erityisesti vatsan/selän ja reisien alueella. Mulla on vatsassa pahoja raskausarpia raskaudesta, mutta kuorimalla ihoa ja rasvaamalla sitä oon saanut hyviä tuloksia ja mun vatsani ei vaivaa mua enään. Ehdottoman hyödyllinen saippua siis! Käytän tätä myös silloin kun pesulufa on pesussa/vaihdossa säärien kuorimiseen ennen sheivaamista. Sarjassa on useita erilaisia palasaippuoita esim. kookos ja suklaasaippuaa, ja jopa vauvalle tarkoitettu saippua!  Lievittää iho-ongelmia. Hinta: 7,37€

Nurme Organic Grapefruit Body Lotion Purest Beauty
Kosteuttava, nopeasti imeytyvä ja ei tahmaa! Ainoa miinus tulee tuoksusta - tykkään aika voimakkaista vaniljan/myskin/kookoksen tuoksuista, ja tämä todella tuoksuu greipiltä. (En ole sitrustuoksujen ystävä). Kovassa käytössä on silti ollut hyvien ominaisuuksiensa takia: Greipin eteerinen öljy on täynnä tehokkaita antioksidantteja ja ravinteita kuten A, K, C, D ja B vitamiineja, kaliumia, foolihappoa, kalsiumia ja fosforia. Hinta: 18,75€

Lavera Illuminating Eye Cream For Radiant Skin
Tuote on ihanan helmiäisen hohtavaa, ja näin ollen kirkastaa silmänympärys alueen heti häivyttäen väsymyksen merkkejä! Helmiäishohtoinen koostumus sisältää luomukofeiinia, joka tasoittaa ja kiinteyttää. Tykkään käyttää tätä varsinkin meikin alla kirkastamaan ja kosteuttamaan herkkää silmänympärysihoa. Cosmopolitan valitsi tämän tuotteen  "Parhaaksi luonnonkosmetiikka tuotteeksi 2016" 2015 Joulukuussa. Hinta: 22,65€

 
Born Bio Ricin Oil  + Castor Oil
Tykkään laittaa tätä kulmakarvoihini n. tunti ennen nukkumaanmenoa, jolloin se ehtii imeytyä jonkin verran eikä tahmaa tyynyliinaa tai tartu hiuksiin. Olen huomannut eron (jostain syystä vai toisessa kulmakarvassani) joten suosittelen teitäkin kokeilemaan tätä mikäli haluatte kasvattaa kulmakarvojanne/ripsiänne luonnollisella & edullisella tuotteella. Hinta: 9,00€ 

Nurme Chamomile Facial Toner All Skin Types
Tämä on mun lemppari tuotteeni näistä kaikista! Tuoksu oli minulle tosi vieras, mutta totuin siihen nopeasti. Olen huomannut että tämä poistaa meikinjäämät tosi tehokkaasti ilman ihon kuivumista. Oon myös tosi tykästynyt jotenkin tässä olevaan suihke-suuttimeen. Suihkin tätä vanulapulle ja puhdistan sillä kasvot, mutta kaulan iholle suihkaisen tätä suoraan ja pyyhkäisen vähän vanulapulla. Tämä on mulla itseasiassa ihan loppumassa (hehe) ja oon miettinyt että pitäisikö kokeilla saman sarjan ruusu kasvovettä? Suosittelen ehdottomasti! Hinta 11,46€

 •♥•.¸¸.•♥• •♥•.¸¸.•♥•.¸¸.•♥•.¸¸.•♥• •♥•.¸¸.•♥•.¸¸.•♥•.¸¸.•♥•♥•.¸¸.•♥••♥•.¸¸.•♥• •♥•.¸¸.•♥•.¸¸.•♥•.¸¸.•♥• •♥•.¸¸.•♥•.¸¸.•♥•.¸¸.•♥



Lavera (=totuus [latinaa])
Lavera on yksi luonnonkosmetiikkasaran pioneereista. Tuotteissa käytetään yli 300 luomuraaka-aineta, joista yli 200 kasvatetaan laveran omilla viljelmilla. Tuotekehitys ja tuotanto ovat olleet alusta lähtien Saksassa Hannoverin alueella.

Nurme (=niitty [viroa])
Nurme on puhdasta luonnonkosmetiikkaa Viron luonnosta! "Uskomme, että voidaksemme elää onnellista ja aktiivista elämää, on kuunneltava kehoa. Hyvä terveys alkaa huolehtimalla itsestään, nauramalla paljon ja nauttimalla elämästä! Ja se on juuri sitä, mitä haluan tarjota kaikille Nurme-tuotteiden kautta." Nurmen luonnonkosmetiikkatuotteet ovat pienen perheyrityksen Virossa valmistamia tarkoin valikoiduista raaka-aineista.

Born To Bio
Born to Bio –syntyi Ranskassa Auvergnesin tulivuorien sydämessä Planete Bleu-konsernin laboratoriossa. Se syntyi ylistämään luonnonkosmetiikan upeutta ja antamaan käyttäjälleen kokonaisvaltaisen kokemuksen, jossa yhdistyvät luonnonmukaiset raaka-aineet ja mieltä sekä silmää piristävät iloisen värikkäät pakkaukset. Ei väriaineita, geenimanipuloituja aineita eikä parabeeneja, ei glykolieetteriä eikä fenoksietanolia, ei PEGia (polyetyleeniglykolia), EDTAa (etyleenidiamiinitetraetikkahappoa) eikä petrokemian johdannaisia, ei silikonia, eikä lauryylieetterisulfaattia.


Onko teillä mielessä luonnonkosmetiikka tuotteita joita haluaisitte mun esittelevän/arvioivan teille? :-)

2 kommenttia:

  1. Ooo, pitää varma kokeilla tota Born Bio Ricin Oilia kulmakarvoihin! Jos tolla saisin mun kulmakarvat saman paksuisiksi :'D Toinen on oikein hyvä, mut toisen kulman karvat ei millää taho kasvaa...

    VastaaPoista
  2. Täällä toinen ei-niin-sitrustuoksujen-ystävä. Se on jännä et hyväki tuote menee "pilalle" jos tuoksu ei natsaa!:D

    VastaaPoista

Comment! Ask! Tell me what's on your mind!
I love to read comments & I will usually respond to them ♥