13.1.2016

Newbies From MAC Cosmetics

Hollaaa,

Uusi vuosi = uudet meikit? Mun kohdallani kyllä, koska mun meikkivoiteeni syksyltä on liian tumma, peitevoide vetelee viimeisiään ja puuterini ovat molemmat loppu. Siispä suuntasin MAC pisteelle elvyttämään meikkivarastojani (ja kuihduttamaan lompakkoani). 

Tässäpä ne tärkeimmät! Vasemmalta oikealle: MAC Pro Longwear Concealer NC15, MAC Studio Concealer And Corrector (vaalein), MAC Pro Lonwear Nourishing Waterproof Foundation NC15 ja MAC Studio Fix puuteri, NC15. Tämä meikkivoide ei ole mulle uusi tuttavuus. (Sanottakoon tässä välissä että voin käyttää sekä NC, että NW.) Jos joku muistaa, käytin tätä viime kesänä sävyssä 35 silloin kun yritin ruskettaa itseäni ja läträsin itseruskettavilla. Pääni sisällä ajattelin, että nyt kun mulla on tämä kalkkilaivankapteeni sävy, ja mun "en-ole-suomesta" sävy, voin miksailla niitä kevään ja kesän mittaan ja toivottavasti saavuttaa sen puolirapean 35 sävyn. Studio Corrector, eli tuo kaksipäinen tikku oli uusi tuttavuus, mutta en voisi enää elää ilman sitä. Toisessa päässä on vaaleanpunainen (silmien alle) ja toisessa kellertävä correctori (nenän pielet). Laitan niitä ennen peitevoidetta pienet tipa tasoittamaan sävyeroja - ja kyllä toimii!


Sitten näitä "ei-niin-tärkeitä-mutta-silti-TOSI-tärkeitä" ostoksia! MAC on nyt tullut ulos miljoonan eri kokoelman kanssa samaan syssyyn, joten ostin vain ne yksilöt jotka mielestäni todella tarvitsin. Jos rahaa olisi ollut enemmän, olisin ostanut vielä ainakin Beauty Powderin MAC Faerie Whispers kokoelmasta, sekä enemmän huulilakkoja. Ja pari kynsilakkaa. Ja Ellie Gouldingit. *Syvä huokaus*
Asiaan -> Tässä on mun uusi suosikki poskipunani! Tämä on MAC Faerie Whispers kokoelman poskipuna "SPELLBINDER". Ihanan persikkainen, raikas vaalea pinkki. Menee mielestäni hyvin näin kevät-talvella, ja varmasti vielä keväälläkin. Oon alkanut kiinnittämään huomiota poskipuniin ihan erilailla nyt kun oon vähän päässyt kärryille siitä mikä mulle sopii ja miten/millaisella siveltimellä mun henk.koht kannattaa niitä laittaa välttääkseni poskipunaövereitä. (Tällä hetkellä kuumottelee muuten se Urban Decay x Gwen Stefani poskipunapaletti. Saa nähdä ehdinkö saada sen näppeihini kun se ilmestyy kauppoihin!)

Ja TIETYSTI mun piti päästä kokeilemaan MAC:in huulilakkoja! Pakkauksesta sen verran, että hyi, onpas rumia, mutta sisällä oleva tuote oli se mihin halusin päästä käsiksi. Nämä huulilakat ovat tosi kermaisia ja pehmeitä, tykkään siitä. Ne eivät ole sellaista omituista vettä. Timantinmuotoinen aplikaattori on kanssa mitä mainioin - ei tarvitse huultenrajausta, saa siistit reunat ilmankin! Ainoa miinus siitä, että tätä voi laittaa vain yhden kerroksen. Mulla on tapana laittaa muutama - koska oon tottunut siihen (?) mutta jos näitä laittaa kaksi kerrosta, niin huulimeikki on pilalla. Koostumus muuttuu ihan erilaiseksi ja kauheaksi kuivaksi mössöksi. Yksi kerros PEITTÄÄ kyllä, mutta varoituksena muillekin jotka tykkäävät/ovat tottuneet korjailemaa tai laittamaan punansa kahdessa osassa.. älkää tehkö niin tämän kanssa. Oli kanssa vähän harmillista ettei näissä ollut mitään "muotivärejä", vaan pelkät perussävyt. Siitä huolimatta, ihana tuote ja ostan varmasti muitakin sävyjä!

Kokoelman vaalein pinkki: Divine Divine, kokoelman ruskein nude: Lady Be Good () ja (Back to Mac) retro matte huulipuna All Fired Up. MUN EKA PUNAINEN. :-D 



Siinäpä mun ostokseni tällä kertaa! :-)


1 kommentti:

Comment! Ask! Tell me what's on your mind!
I love to read comments & I will usually respond to them ♥