29.6.2015

♡ MAC Warm Neutral Eyeshadow Palette Review ♡

 Hi loves!

Uuh...aah.. en kestä. Mun yks ultimaattinen meikkihaaveeni toteutui: Omistan nyt 15 luomivärin MAC paletin vanhojen nappieni lisäksi SAY WHAAAT!!! Mun on vaikea käsittää että tää on oikeesti mun! :-D Varsinkin kun mun ei todellakaan ollut tarkoitus ostaa mitään pitkään aikaan...(mulla on muitakin juttuja esiteltävänä teille piakkoin!) Mentiin siis aurinkoisen päivän vuoksi Tampereelle pyörimään Danielin ja mummun (mun äitin) kanssa, ja vähän puoli vitsillä sitten päätettiin käydä MACilläkin "koska tartten lisää fix+" ja äiti muuten vaan halus katsella valikoimaa. NO KUINKAS SITTEN KÄVIKÄÄN. Neiti x MAC pisteellä näytti että nyt on tullut tällaisia neutraaleja 15x paletteja - jolloin mä lähestulkoon nielin jo kyyneleitäni valmiiksi, esittäen välinpitämätöntä, todeten että oon jo netistä katsellut näitä ja ei vakuuttanut... mutta "swatchaan nyt kuitenkin ja katson nyt vielä näin livenä paremmin näitä kun näytit". JOO... Olin myyty. Äiti näki mun reaktioni ja totesi kylmän viileästi että ostaa sen mulle, ja että voin maksaa tän osissa takaisin sitä mukaa kun pystyn. Voinen siis todeta että mulla on maailman paras äiti, joka ylläpitää mun meikkien tasaista hamstraamis tahtiani yllä silloin, kun mä olen aivan PA. Kiitos tuhannesti äiti!  (Tirautin ehkä pari onnen kyyneltä...)

OHMYGOD. One of my ultimate make-up dreams just came true: I now own the MAC warm neutrals eyeshadow palette SAY WHAATTT!!!! I shed couple tears when I got it - because I was seriously so stunned about actually having it. I saw it on youtube and on few foreign blogs that I follow, but I never really got interested about it... UNTIL I saw it with my own two eyes. Ohh.. ladies. It was love at first sight!




Hey (Veluxe Pearl):  metallinhohtoinen vaalea koralli | “metallic coral"  (Repromote). 
Warm Breeze (Satin): pastelli koralli | “pastel coral”.
Gingersnap (Frost):  tumma ruusuinen pinkki | “deep rosy pink
Dark Brew (Velvet): tumma suklaa pinkillä twisitillä | “deep chocolate with pink pearl. 
Dance in the Dark (Matte):  tumma ruskea | “dark brown (Repromote). 
Brule (Satin): pehmeä kermainen beige | “soft creamy beige" (Permanent). 

Vanilla Extract (Frost): lämmin pehmeä kelta-beige | “soft warm yellow beige"  
Honey Lust (Lustre): pronssiin upotettu persikka (hieno suomennos)| “bronze-dipped peach" (Permanent). 
Amber Lights (Frost):  persikkainen ruskea hohdolla | “peachy-brown with shimmer" (Permanent). 
Saddle (Matte): kullanhohtoinen oranssi-ruskea | “golden orange brown" (Permanent).
Lemon Tart (Veluxe Pearl):  metallinhohtoinen kulta | “metallic gold.
Creative Copper (Lustre): kimaltava kulta | “frosted gold" (Repromote).
Butterfudge (Satin): likainen mocha kultaisella twistillä | “dirty mocha with gold pearl.
Divine Decadence (Velvet):  lämmin pronssi | “soft bronze" (Repromote).
Unwind (Veluxe Pearl):  likainen oliivi-kulta | “dirty olive.



MACillä on siis kaksi valmiiksi koottua (neutraalia) luomiväripalettia, joista on kylmä ja lämmin versio. Mä oon enemmän lämpöisten sävyjen ystävä (kulta voittaa hopean anyday) joten valinta palettien välillä oli helppo. Lueskelin tästä paletista muutamasta ulkomaisesta blogista, ja käsitin että tässä paletissa on ainakin 4 väriä, jotka ovat esiintyneet aiemmissa limited edition- kokoelmissa ja 4 väriä jotka ovat peruskokoelmassa. Muut värit sitten löytyvät vain tästä paletista! Paletti jää pysyvään kokoelmaan. NIIN, tästä on myös mini versio! Samat sävyt mutta napit ovat pikkuisia. (15 sävyä (?) n. 4 napin kokoisessa tilassa.)

Sooo, I feel like everybody that lives outside Finland already knows this, but MAC has created two neutral eyeshadow palettes: cool and warm with 15 eyeshadows. I love golden/warm tones so the choice between the two palettes was easy. This warm palette has 4 shades that appear on the permanent collection, and 4 that have previously appeared as limited edition- shades. Rest of the colors are unique to this palette! (This actual palette is permanent.)

Ainiin.. fix+ puheenollen. Ostin fix+ jee. Se ei ollut se mun asiani, VAAN: tiesittekö että kesän/syksyn välimaastossa mekin saadaan tänne Suomeen hajustetut fix+!!! Tuoksuina ruusu, kurkku ja kookos! En malta odottaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Comment! Ask! Tell me what's on your mind!
I love to read comments & I will usually respond to them ♥