29.10.2012

New Jewelry + Marina And The Diamonds ♥♥♥

IMG_2968
Mau! Hah, tästä kyllä huomaa etten oo ennen tilannut koruja mun medusaan tai perus korvienreikiin CF:ltä. Totta kai menin sit laittamaan 2kpl noihin korviksiin, kun oon niin tottunut siihen noissa venytyskoruissakin. XD Mutta toisaalta ihan hyvä vaan, koska mulla hukkuu aina kaikki - onpahan varakoruja. :3 Halusin kanssa kauheesti sellasen rengas systeemin tohon huuleen, ja tilasinkin kaks hyvin eri kokoista rengasta. (Arvatenkin toinen ei mahdu, ja toinen on liian iso.) Noita tappejakin tuli tilailtua paria eri kokoa, kun en ollut varma että mikä olis paras mulle. Mut oon tosi ilonen että saan nyt vaihtokorvikset noihin mun 5mm venytyksiin (ja vielä tollaset söpöt bling blingit)! Samoin kaikki noi erilaiset pallot tähän medusaan on aivan ihania.  

You can obviously tell I haven't ordered any jewelry for my medusa or basic ear holes from CF. You have to order "two" plugs, to get two plugs - so I thought that I have to order "two" earrings to have two earrings. And well, as you can see I got 4. XD But no complaining, I tend to lose my jewelry really quickly so I have a couple extra ones now. :3
IMG_2952
Joulupukki, osta mulle uudet sydän plugit? Mä en ymmärrä mitä ne on säätänyt noiden korujen kanssa siellä Thaimaassa. :D Mutta en mä kyllä jaksa lähtee niitä palauttelemaankaan. Onneksi noi pastellipinkit ja vaaleat hippiplugit on kuitenkin aivan ihanat! c:

Santa Claus, buy me a new pair of these heart plugs, please? I don't understand what has happened whit these plugs out there in Thailand. :D These are completely different from each other! But happily those pastel pink and pale 'hippie' ones are really nice! c:
IMG_2961
Ja muutama napakoru kesäksi. And a couple of bellybutton rings for the upcoming summer.

Onko teillä ollut jotain ongelmia Crazy Factoryn tilauksissa?


Hugs & Kisses 
 Kartsa

14 kommenttia:

  1. Oon rakastanu marinaa hollywoodist lähtie<3

    VastaaPoista
  2. Marina And The Diamonds on kyllä ♥
    Jammailen ite tällä hetkellä How to be a heartbreakerin tahdissa :3

    VastaaPoista
  3. @ rimixoxo
    - ♥♥♥

    @ santeri
    - sama!!! :3 ♥

    VastaaPoista
  4. mulla on ollu noitten renkaittenkans ongelmii.. mun tollanen kultanen hevosenkenkä on vähä liia pieni, mut menee se iha. + spiraalissa oli iha liian pienet pallot, ja mustassa hevosenkengässä oli iha liian pitkät piikit ! xd ja tilasin yhen tosi söpön timantti huulikorun, mut se timantti lähti siit pois melkee heti ):

    VastaaPoista
  5. ahhh noi pastellivenytykset on jotakin niin rakkautta jos itekkin sais tilattua <3

    VastaaPoista
  6. Aaws ihania koruja.

    smiletometonight.blogspot.fi

    VastaaPoista
  7. @ damsjuliaa
    - joo sama. mullakin on toi kultanen ihan armottoman pieni, ja toi hopee sit taas hölskyy. :D ja varsinkin ylähuulessa se näyttää tosi hölmölle! mun täytyy varmaan tilata seuraavaks 8mm ja 10mm! noi pallot on onneks aika helppoja :] ♥

    @ roosay
    - himoitsen niitä itsekin lisää <3 täytyis vaan saaha rahaa eka jostai XD tullu taas vähä ostettua kaikkee..

    @ iba
    - :)

    VastaaPoista
  8. Hah ite oon kanssa pari kertaa just tollasen hevosenkengän tilannu huulta varten, eka oli liian iso ja toine liian pieni. Ehkä se sentin halkasijaltaa olis sit sopiva mun ylähuuleen, kolmas kerta toden sanoo :D Kai.

    VastaaPoista
  9. @ rrousie
    - joo mullekki on käyny sillee noiden pallojen kans :s ♥

    VastaaPoista
  10. olis kiva jos tekisit sellasen mesen mihin lisäilet lukijoitas, koska olis kiva päästä juttelee sun kans! :)

    VastaaPoista
  11. @ lavender charlotte
    - tosi kiva idea!!! täytyy harkita oikeesti n_n ♥

    VastaaPoista
  12. hah parhaat noi sydän plugit, melkein symmetriset:D + toi biisi on huippu!

    VastaaPoista

Comment! Ask! Tell me what's on your mind!
I love to read comments & I will usually respond to them ♥