24.4.2012

Randomness

Mau! Mulla on ollut tosi omituinen päivä tänään. Tai omituset ajatukset ainakin.. Tai no okei, ihan normaaleja ne mulle kai on. :D Mut kipeenä oon tosiaan viimeisimmät päivät ollut, mutta tänään ei sitten kuiteskaan ollut enää kuumetta. Kauhee stressi tosta koulusta, pakko mennä sinne huomenna vaikka onkin kamala nuha ja päätä jomottaa 24/7. Ainiin, onhan mul mahakin kipeänä. Mutta aion olla tapojeni vastaisesti tällä kertaa urhea ja mennä sinne kouluun ja hoitaa hommat ajallaan!

Mutta tosiaan nyt kerron teille yhestä jutusta mikä on pyöriny mun mielessäni aika paljon viimeaikoina! Laihdutus.

Eli oon tänään aivopessyt itseäni koko päivän (oikeastaan aloitin jo sunnuntai iltana) aloittamaan taas terveellisemmät elämäntavat. Oon selaillut vanhoja kuvia (mm. täällä voit nähdä kuvan musta 13 vuotiaana hah!) ja mietiskellyt. Mulla on niissä omat kulmakarvat, oma tukka on paksu ja pitkä (verrattuna nykyiseen), ja olen semi hoikka ja urheilullinen. Mihin se jäi? Haluan sen takaisin. En halua näyttää tuksulta! En oo ottanut siis itseeni näitä muutamia älynväläys kommentteja, mutta jos meikkaisin enemmän, kihartaisin tukkani ja lihoisin vielä vähän, mä ihan oikeesti näyttäisin ihan tuksulta. Tiedän ja myönnän sen. Muistutan varmaan jo nyt tän blondin tukan takia. Anygays kirjottelen tästä laihdutus aiheesta varmaan vielä aika paljon jossakin vaiheessa, koska haluan oikeasti tsempata tän mun vartaloni suhteen! Osaan ja tiedän jo miten pitää toimia (lue: olen laihduttanut 19kg aiemmin) ja mitä pitää tehdä, mun tarttee vaan alottaa! :3 Tästä se sitten lähtee. Oon todella inspiroitunut tähän hommaan. Kun saan rytmistä kiinni ja homman sujumaan, alan varmaan päivittelemään tännekin kuulumisia sen suhteen ja kertomaan tuloksista esimerkiksi kuvien muodossa - koska kuvahan kertoo enemmän kuin tuhat sanaa. Wish me luck honeys! 

Tän postauksen kuvissa en ole hoikimmillani, en vaan löytänyt niin vanhoja kuvia tältä koneelta (joka on muutaman vuoden vanha vasta). Löysin kyllä tämmösen yhen mut se on aika suttunen ja ruma. Heitän sen tänne nyt eniveis niin saatte jotain käsitystä!


Tadaa! Oon tässä kuvassa 15. :D En ehkä halua olla enää ihan noin hoikka, mutta lähelle. Ainakin sellanen kun noissa ylemmissä kuvissa. Eli ei mitään kamalia maha makkaroita (koska niitä ei lasketa kurveiks XD) ja paksui reisiä ja kaksaria niinku nyt. Tohon aikaan mun kaveripiiri tosin oli mitä oli. Sen painostuksella pysyin aika hoikkana. Tällä hetkellä oon tosi pyöree (kuten videolla huomaa), mutta en todellakaan suurimmillani. Voitte vaan kuvitella. :D 


Heitän tähän loppuun viel tän videon tältä päivältä :)



Kartsa

9 kommenttia:

  1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  2. Mua kiinnostas tosi paljon tietää miten oot saanu laihdutettua 19 kiloa! Aivan upee suoritus kyllä, pakko sanoa! (:
    Olis aivan kultaakin kallimpaa kuulla jotakin toimivia neuvoja, koska olen itse juuri laihdutustaipaleeni aloittanut. Olen entinen urheilija ja tiedän miten menetellä, mutta jos sulla on jotain hyviä vinkkejä korvan takana, niin kuulisin niistä mielelläni! =)
    Tsekkaa toki myös mun oma blogi, joka löytyy täältä:

    ♥ http://anni-homepage.blogspot.com/

    VastaaPoista
  3. oot uber nätti :) 19 kiloa aikaisemmin pudottanut, wow!?

    checkatkaa kiinnostuneet: http://beautythroughbrokenglass.blogspot.com/

    VastaaPoista
  4. Oot tosi kaunis, jokatapauksessa. Ja hienoa, että tosiaan uskallat kirjottaa näistä asioista sun blogissas!

    Totuus on aina se, että laihuus on aina kauniimpaa kun pyöreys... Vaikka kuinka sitä koittaa itselleen toitottaa, että olen kaunis näin pyöreämpänä niin kuitenkin joku ohjaa aina ajattelemaan sitä laihuutta. Pieni pyöreys ei kuitenkaan ole ikinä rumaa :).

    Itse aloitin karppauksen viimekesänä ja laihduin 10 kg muutamassa kuukaudessa. Paluuta siihen entiseen ei todellakaan ei ole. Tuntuu, että nyt olen siinä vartalossa, jossa haluan olla, vaikka syön välillä myös herkkuja.

    Tsemppiä sulle jos haluat oikeasti laihtua.

    Laitan loppuun kaksi kuvaa, joissa näkyy vähän oman kroppani muutosta 10 kilon laihtumisen jälkeen:

    http://riikkatuohimetsa.nn.fi/kuvat/Randomia/sivuetu.jpg

    http://riikkatuohimetsa.nn.fi/kuvat/Randomia/kevatsyksy.jpg/_small.jpg?hash=55904

    Ja toi muutos tapahtu ihan parissa kuukaudessa.

    VastaaPoista
  5. @ Verzq
    - Joo, ajattelin itekkin että olis kiva tehdä jotain semmosia päivityksiä. Saatan tehdä erillisen blogin tai "blogi osionkin" sille!

    Ja sä et ole mikään iso, mutta jos sua inspiroi se että laittaisin tänne jotain omia edistymis juttujani niin toki! Se ois kivaa. :)

    @ Anni
    - Joo, lupaan kertoa kuinka sen tein! :>

    @ Laurenn
    - Kiitos paljon. :)

    @ Riikka Elina
    - Kiitos.<3 Oon aivan samaa mieltä. Oon kyllä tyytyväinen itseeni, mutta tiedän että voisin näyttää paremmalta ja tehdä enemmän juttuja hoikempana. Ja todellakin, pieni pyöreys on vain kaunista! Mutta siinä puhutaan muutamista kiloista, ei kymmenistä. Luurangon laihat ihmiset ovat yhtälailla rumia kuin lihavatkin.

    + Oot kanssa pudottanut tosi paljon! Sen huomaa selvästi. :) Kiitos kun kerroit ja sendasit kuvat! Ne motivoi mua todella paljon jatkamaan!

    VastaaPoista
  6. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  7. Todellakaan näytä tuksulta :D
    Itse asiassa oot yksi niistä harvoista joille sopii helvetin hyvin ihan vaalea tukka.

    Ja onnea projektiin, onnistut varmasti.
    Täällä kans yks jonka pitäs ottaa itteensä niskasta kii...

    VastaaPoista

Comment! Ask! Tell me what's on your mind!
I love to read comments & I will usually respond to them ♥